دانلود فیلم BABAM VE OGLUM بدون سانسور و حذفیات
نوشته شده توسط : ali

دانلود رایگان فیلم پدرم و پسرم با زیرنویس فارسی BABAM VE OGLUM TV Series 2005

فیلم پدرم و پسرم 2005 با کیفیت 1080p & 720p & 480p

 

دانلود فیلم پدرم و پسرم

دانلود قسمت آخر فیلم BABAM VE OGLUM

تماشا آنلاین فیلم BABAM VE OGLUM با زیرنویس فارسی
زیرنویس چسبیده دانلود فیلم BABAM VE OGLUM

دانلود فیلم ها و سریال های مرتبط با BABAM VE OGLUM

دانلود رایگان فیلم پدرم و پسرم

دانلود فیلم BABAM VE OGLUM بدون سانسور و حذفیات

.

 

خلاصه داستان :دنیز در درگیری ۱۹۸۰ مادر خودش رو از دست میده (پدرش اسمی رو براش انتخاب کرده که اون دوره اکثرا میزاشتن)۷ سال بعد به مزرعه پدر بزرگش در اگه که اصلا ندیده به راه میوفته.دلیلش هم این بود پدر و پدر بزرگش سالها قهر بودن،حسین خان پسرش رو به استانبول برای درس میفرسته ولی متوجه میشه پسرش سیاسی شده و اونو از فرزندی رد میکنه حالا صادق به خاطر اینکه مجبوره از دنیز جدا بشه اونجا برمیگرده.دنیز خودش رو بین یک خانواده شیرین پیدا میکنه. یک مادر بزرگ عالی زن عمویی که پر از طلاست یک عموی ساده خاله ای که از پدر بزرگ خانواده قهره همشون با داد و فریاد و از یک دهن حرف میزنن...صادق با ترکیه ای که براش جنگیده و عشقی که ترکش کرده و خودش مشغول میشه و دنیز یخ های بین پدر و پسر رو آب میکنه 

 
 

نسخه زبان اصلی بدون سانسور فیلم پدرم و پسرم را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت seryal.fun دانلود و تماشا کنید.

       

برای دانلود فیلم BABAM VE OGLUM - پدرم و پسرم محصول 2005 ترکیه لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود فیلم BABAM VE OGLUM با لینک مستقیم

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و فیلم یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

.

دانلود فیلم BABAM VE OGLUM

 

دانلود زیرنویس چسبیده فیلم BABAM VE OGLUM

دانلود فیلم پدرم و پسرم 2022 با سرعت بالا و کیفیت عالی

دانلود فیلم BABAM VE OGLUM - پدرم و پسرم بدون سانسور و حذفیات

تماشای آنلاین فیلم پدرم و پسرم

خلاصه و معرفی بازیگران فیلم پدرم و پسرم

 

  • کارگردان: Çagan Irmak
  • نویسنده: Çagan Irmak
  • بازیگران اصلی: Çetin Tekindor ، Fikret Kuskan ، Ege Tanman
درام خانوادگی  ترکیه  2005  زیرنویس

 

برای دانلود رایگان فیلم ترکیه پدرم و پسرم لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود فیلم پدرم و پسرم با لینک مستقیم

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و فیلم یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

  [caption id="attachment_58" align="alignnone" width="151"]دانلود فیلم دانلود فیلم ، دانلود فیلم[/caption] فیلم در لغت به معنی «نوار باریک» است و چون برای اولین بار، تصاویر متحرک، روی فیلم عکاسی ثبت می‌شد و به این وسیله، نمایش داده می‌شدند، این نام روی تصاویر متحرک ماند؛ البته امروز خود کلمه «فیلم» به‌طور تخصصی فقط به تصاویر متحرک گفته می‌شود که در سینما نمایش داده می‌شوند، فیلم‌هایی که پس از پایان اکرانشان در سینما، از تلویزیون پخش شود را «فیلم سینمایی» می‌گویند و اگر از ابتدا فیلمی را مختص تلویزیون بسازند و ربطی به سینما نداشته باشد، به آن «فیلم تلویزیونی» می‌گویند. همچنین فیلم‌هایی که به صورت چند سری (اپیزود) یا قسمت باشد به آنها فیلم می‌گویند. در نتیجه فیلم‌ها به سه دسته شامل: فیلم سینمایی، فیلم تلویزیونی و فیلم دسته‌بندی می‌شوند. ریشه این نام در این واقعیت است که فیلم عکاسی به‌طور تاریخی عنصر اساسی رسانه ضبط و پخش تصاویر متحرک به حساب می‌آمده. تولید فیلم‌ها از طریق ضبط تصویر مردم و اشیاء واقعی با دوربین یا به وجود آوردن آن‌ها از طریق تکنیک‌های انیمیشن یا جلوه‌های ویژه است. فیلم‌ها از مجموعه‌ای از قاب‌های انفرادی تشکیل شده‌اند که زمانی که به سرعت و پشت سرهم نمایش داده می‌شوند، توهم حرکت را در بیننده به‌وجود می‌آورند. بر اثر پدیده‌ای به نام تداوم دید که بر اثر آن یک منظره برای کسری از ثانیه پس از از بین رفتن آن در حافظه می‌ماند، چشمک‌های بین تصاویر، قابل رویت نیستند. همچنین عامل ارتباط عامل دیگری است که باعث مشاهده تصاویر متحرک می‌گردد. این اثر روانی به نام حرکت بتا معروف است.





:: برچسب‌ها: دانلود فیلم ها و سریال های مرتبط با BABAM VE OGLUM , زیرنویس چسبیده دانلود فیلم BABAM VE OGLUM , دانلود قسمت آخر فیلم BABAM VE OGLUM , ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: